Besök på akuten. :(

Efter jag kom hem från promenaden så sov bebis och jag åt lunch. Halv tre vaknade liten och låg och lekte på golvet.  Jag skulle ta min mellanmålsmacka och då startade kaoset. Hunden blev helt tokig och skulle ha den hoppade upp i soffan och när han skulle ner igång råkade han hoppa snett på bebis!!!!!! panik utbröt, då han endå väger 10kg. Jag ringde sjukvårdrådgivningen, dom sa åk in på akuten. Ringde min vän som mötte mig då jag inte hittar dit. När vi kommer dit tycker de jag är löjlig?! och att jag inte ska lyssna på sjukvårdsrådgivningen, utan använda sunt förnuft?!?! Trodde det var det jag gjorde, men kärringen på akuten typ hånlog åt mig och sa det inte var nån fara. Utan att ens kolla henne, men så sa jag jag är inte nöjd förrän någon kollar på henne. Då tog de in en läkare. Som tur var kändes magen hennes bra och jag fick gå hem.

Detta slutade med att det itne blev någon matlagning och korvgrytan får vi ta en annan dag. Blev en rostbiff sub på subway istället. 284kcal. Fick duga!

Hoppas verkligen morgondagen bjuder på lugn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0