Röra på fläsket!



Idag är första dagen på en ny månad, det är också första dagen för min sambo på sitt nya jobb. Han blev arbetslös förste november och har nu äntligen fått en nytt jobb. :) Har vart skönt att ha honom hemma, mycket avlastning med bebis och sällskap om dagarna. Men endå skönt nu att han ska jobba, så plånboken blir lite fetare än vad den vart. Haha. Bestämde mig i morse att idag ska jag börja röra på fläsket, så stoppade bebis i vagnen och mopsen i kopplet och traskade iväg. Blev 45 minuter i rask takt runt en sjö här i närheten. :) Vad fridfullt ute, men lite blåsigt. Kameran fick följa med också. Ska ta mig i kragen nu och gå en sån lång runda mitt på dagen, bra för oss alla här hemma. Sambon har ju vart den som tagit hunden nu när han vart hemma, men nu ligger uppdraget på mig igen! :)



Mycket is ute fortfarande, och typ någon minut efter bilden tog sprang en SKIT STOR svart råtta över isen. Säkert 1,5dm stor. Fy fan.



Här kanske jag sitter nästa år och snörar bebis skridskor för en första tur på isen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0