Början på det nya livet?

Den förste januari år 2011 är det år då jag tjockisen ska bli en snygg morsa. En milf ska jag bli och det finns ingen återvändo. Fettet som tyngt ner min inre goda sida är det enda som man kan se men nu är det nock! Är detta ett nyårslöfte? Nej! Hatar sådana, man håller dom aldrig. Inte jag i vart fall. Detta är en sattsning på mitt liv, på min hälsa och för min bebis som ska slippa dras med en fet kossa till morsa och min sambo är värd att slippa sexa med en valross längre. Jag låter hård, men det är den enda som fungerar på mig.

Vad är då åtgärden jag gjort för att då nå mitt mål med att gå ner 30kg? Jo, jag har gått med i viktklubb. Dieter och sånt passar inte mig, satt och läste på ett forum igår om folk som skulle bara äta bananer, 1kg bananer om dagen inget annat! Jag höll på att avlida inombords, för det första: Blä. För det andra: Blä. Och för det tredje: Fy fan.

Med viktklubb kan jag äta "allt" men i mindre portioiner, min kalori nivå ligger på 1387kcal. Och detta är benhårt med att hålla. Till en början blir det ingen motion då inte tiden finns (läs pengar), men som småning om ska även ett gymkort införskaffas.

Så, nu är det bara att tuta och köra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0