Dra mig baklänges vad trött jag är!

Sambon har vart borta sen 17.30 och ät inte hemma än. Med en bebis sur som en bitterpensionär är det inte lätt att få i sig mat ens gå på toa. För 30 minuter sedan kastede liten in handuken och sover i sin säng, snart orkar jag inte vara vaken längre till heller. Hur ska det bli när liten börjar gå? Då blir det inte mycket tid över kan jag tänka mig.

Nu ska jag diska lite av all disk som samlas i drivor i takt med vår nyttiga liv börjat, fattar inte varför vi alltid tar nytt glas när vi ska drick vatten?! Sånt slöseri, skärpning!

Nej godnatt, och hejja er alla som läser som också försöker bli en smalare version av er själva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0