Gröten intagen!

Nu är gröten intagen och pluggandet är i fullgång. Ska göra min examenspresentation på torsdag, vääldigt nervöst! Speciellt eftersom vi är de första i år som redovisar så det kommer säkert folk och tittar på. Usch :( Att jag dessutom inte känner någon då min klass blev klar redan förra våren gör det inte lättare. Jag hade inte orken förra terminen, genomförde en kurs men jag var så trött och spydde som en gris (graviditeten) att jag inte orkade köra klart. Så nu i höst har jag fixat det, vet inte om resultatet blev så bra men det får helt enkelt duga! :)

Så nu på torsdag är presentationen sen kan jag vara mammaledig på heltid! ingen skola som ligger som en mörk skugga. Skönt!

Tråkigaste är att min bästa väns mammaledighet tar slut siste januari. Så när jag äntligen blir helt fri, ja då ska hon börja jobba. :(

Nej nu får det gärna bli eftermiddag så tjejkvällen kan börja, LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0