Vilken dag!!

Jag är så trött så jag nästan tuppar av! upp tidigt, i med gröten och göra iordning bebin. Iväg och posta traderapaket, uppsöka kolsyrepatron på stan och sedan till bvc för mammagrupp. Pratade om mat och sånt. Intressant att höra vad de andra äter. Tydligen kan man börja ge naturell youghurt nu så det införskaffades. Sen när vi kom hem lagomt möra efter allt rännande så är datorn fullständigt upptagen av sambon och en kompis, så först nuuuuu har jag fått en stund att sitta.

Jag är så trött att jag nästan kan somna nu. Synd jag inte dricker kaffe för då hade jag tagit mig 10-12 liter nu..

Nu ska vi strax på börja middagen, chiliconcarne!! :D gott!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0