Zumba hysteri!

Alla tränar zumba nu alltså, en vän tjatade idag jag skulle med ikväll och prova. Men nej jag kan inte, jag är för tjock. Visst ingen annan komer bry sig men jag själv, jag är den största kritikern av mig själv! Har dansat innan så jag vet jag kommer snappa upp stegen och rörelserna lätt men med min kroppshydda. Nej fy fan. Helst skulle jag vilja stå i ett mörktrum med en crosstrainer och komma ut ur lägenheten 30kg mindre.

Det hade passat mig. Tills början av mars får träningen bestå av barnvagnspromenader och sambon påstår han ska få mig träna med hantlarna hemma? haha. ja visst säger jag om du säger till mig! Nu finns motivationen till maten, nu måste bara motivationen till träningen komma!

Kom igen nu tjockis!

Förresten smygvägde mig i morse vågen stor på 98,1kg woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0