Åt helvete!

Utdrag från min svärmors blogg

"Det ser inte bra ut..........

Jag har metastaser i lymfarna bakom lungorna,
ungefär längs auorta vid luftstrupen....

Jag har metastaser i övre delen av buken i kexet,
där tarmarna sitter fast..........

Jag har även metastaser i högra delen av levern....

Inget av det går att operera bort......

Han kände även på det lilla ägget som jag känt i ljumsken,
som inte hade synts eller de hade skrivit om i svaret,
så det ska tas prover på det, nu......

Han säger att jag ska få cellgift i tablettform denna gången,
men som kan ha svåra biverkningar med att jag måste ha toalett i närheten alltid,
att mina fotsulor och handflator, kan bli röda och börja fjälla skinn,
men inget illamående och jag kommer inte tappa håret av det.

Prognosen kan han inte svara på, men det finns de som inte klarat 4 månader,
och det finns de som kan leva med detta länge,
bara man får stopp på ökningen av metastaser.
Och allt beror på att det sitter i levern."

Fy fan jag är så jävla förbannad på denna jävla sjukdomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0