Dagens middag, Tunnbrödrulle med korv!



Sen update med gårdagensmiddag. Var lite smått kaos här igår för att hinna med allt som ska hinnas och varmvattnet försvann och jag vet inte allt möjligt. Men nu så är det som vanligt igen! Tunnbrödrulle en gammal klassiker från gatuköken. Var säkert huuur många år sedan som helst som jag åt det. Blev så sugen så fick göra det igår kväll! :D

Middag: Tunnbrödrulle med korv 568kcal per portion

2 Tunnbröd
30 g Sallad
4 st Varmkorv
2 msk Senap
1 msk Ketchup
150 g Potatis
1 dl Lätt mjölk
10 g Bregott


Fram med bröden. Jag fryser alltid in tunnbröden så fram med dom på tining. Tar ungefär 10min. :) Skalapotatisen och koka.


Skölj salladen och låt rinna av. Mixa potatisen med mjölken så det blir ett mos. Smaksätt med lite salt ev. muskot.


Montera rullen med sallad, mos, korv, senap och ketchup! Rulla ihop och ääääääät! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0