Stod emot frestelsen!

Bild lånad härifrån

Igår kväll var jätte trevlig, var länge sedan jag träffade tjejerna! Vi gick till en restaurang här i staden som har så fruktansvärt god mat. Bland annat har dom en burgare liknande denna på bilden. Alltså den har verkligen allt och är så god, och mäktig så jag vet inte vad. Men jag bestämde mig, nej inge förrätt ingen efterrätt. Bara varmrätt och ett glas rött. Tog istället en pasta med strimladryggbiff och roccula. Visst är många kalorier i det med, men inte i närheten av den kaloribomb ni ser på bilden ovan. Jag är stolt jag lät bli den! Nu ska jag ta och ta ett dvdpass framför tvn innan bebis vaknar från middagsluren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0